بازدید 33874

تصاویر:کوچک‏ترين اسير جهان از زندان آزاد شد

کد خبر: ۶۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۲ 04 October 2009
يوسف ازاک، کودک 18 ماهه فلسطيني، که به عنوان کوچک‏ترين اسير جهان از ابتداي تولدش در زندان اشغالگران صهيونيست به سر مي‏برد به همراه مادرش، فاطمه، آزاد شد.

به گزارش خبرگزاري اهل‏بيت(ع) ـ ابنا ـ فاطمه ازاک، از اهالي نوار غزه در 30 ارديبهشت 1386 (20 مي 2007) زنداني شد و چند روز پيش به همراه 19 زن ديگر و فرزند 18 ماهه‏اش در قبال ارائه فيلم يک دقيقه اي از "گلعاد شاليت " نظامي صهيونيستي اسير شده در نوار غزه آزاد شد.

تصميم آزادي اين 20 اسير زن فلسطيني در جلسه محرمانه کابينه رژيم صهيونيستي در صبح چهارشنبه صورت گرفت. روز جمعه اين تصميم عملي شد و در مقابل فيلمي يک دقيقه‏اي از "گلعاد شاليت " که پيش از آن به ميانجي‏هاي آلماني داده شده بود تحويل مقامات صهيونيست شد. بر اساس این نوار ویدئویی اين سرباز دستگير شده همچنان زنده است.



ابوعبيده، سخنگوي گروه عزالدين قسّام، شاخه نظامي جنبش حماس، همچنان بر خواسته‏هاي خود در تبادل اسراي فلسطيني اصرار مي کنند.

از ميان 20 اسير آزاد شده زن فلسطيني، چهار نفر وابسته به حماس، 5 نفر از جنبش فتح، سه نفر از جهاد اسلامي، هفت نفر بدون وابستگي سياسي و يک نفر از گروه هاي ديگر هستند.






























"گیلعاد شاليت" از 25 ژوئن 2006 (4 تير 1385) در اسارت فلسطيني‏هاست. حماس در مقابل آزادي او خواستار آزادي 1400 اسیر فلسطيني از جمله 450 اسيري شده که حبس‏هاي طولاني‏مدت کشيده‏اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ننوشتی که توی اسرات به دنیا اومده و چه کارها که براش نکردن. محال بود همچین بیمارستان و سرویسی توی فلسطین بگیره!!!!
کاش ما هم شهروند اسراییل بودیم. ماها رو تو جاده میگیره میکشن بعد میرن پاکستان هیچ اتفاقی هم نمیفته. اینا یک نفرشونو گرفتن دنیا رو به آتش زدن
برای شهروندان ایران هم اینقدر دل میسوزانید یا فقط ...
خوبه والا در زندان صهیونیستها مادر میتواند به راحتی فرزندش را به دنیا آورد و زندگی کند ولی در زندان مسلمانان در کهریزک انسان سالم در عرض چند ساعت به بهشت زهرا منتقل میشود و ...شگفتا!!!!!!!!!!
قابل ذکر برای شما دوستانی که انگار نه انگار که در تهران زندکی می کنید. در همین اوین خودمان هم زندانیان زن بسیاری وجود دارد که در دوران زندان، وضع حمل کرده اند و نوزادانشان را تا مدت زیادی بعد هم نگه داشته اند. خود ما در ممدکار یموردی داشتیم که تا سه سالگی کودگش را بعد از تولد در زندان بزرک می کرد.... بنابراین طبق معمول خودمان رکورد زده ایم! نه خودمان خبر داریم نه دیگران!
چه پسر بچه ناز و دوست داشتنی ای. انشاء الله هر چه زودتر همه اسرای فلسطینی از چنگال دژخیمان صهیونیست آزاد بشن.
معلوم که تو زندان بهش حسابی می رسیدند چون خوب وضعی داره
کاش ما هم فلسطینی بودیم
باز یه چیزی پیدا کردین درسته فرستادینش توبوق؟؟؟ما تو جنگ خودمون چند تا داشتیم که بر نگشتن از کدومشون یاد شد ؟ش. م. د
خیلی جالبه . شما می دونید چندتا نوزاد در روز ، ماه ، سال تو همین زندونهای ایران متولد می شن .
مرگ بر اسرائيل
یعنی ارزش جان یک نفر اسراعیلی کثیف جنایت کار، برابر 1400 نفر فلسطنی مظلوم هست؟!
زیاد جای خوشحالی ندارد . این در واقع تحقیر اسیران فلسطینی است که با یک فیلم یک دقیقه ای عوض میشوند !
شت=الیت را باید اعدام کنند تا داغ دل او برای همیشه بر صهیونسیت هاباقی بماند
چه زنداني هاي سرحالي........
عجب زندانی بوده، کودک 18 ماهه زندانی ماشاالله چقدر سر حال و سالم است.
خوب بود يك سيصد جهار صد تا عكس ديگه از اين مادر و فرزند مي انداختين تا حسابي آشنا بشيم چقدر از اين بزرگترين حادثه كم عكس انداختين اصلا قابل مقايسه با روزهاي آزاد سازي اسيران ايراني از دست عراقي ها نيست معمولا شما بايد بيشتر به اين اخبار بسيار مهم رسيدگي كنين
واقعا براي انعكاس اين خبر بايد از يك بچه استفاده ميشد؟
ما قبلا هم مادران بارداري توي زندان داشتيم كه پس از زايمان اعدام شدند و كودكانشان يتيم . اون روزها خيلي هم دور نيست شايد 21 سال پيش . كودكاني كه اكثرا هم پدر و هم مادر رو از دست دادن!!!!!!!!!! بياين براي اون بچه ها هم غصه بخوريم
یاحق
کسی که نخواهد حق را بشنود ولو به عینه ببیند باور نمی کند. استخوان های صورت این زن مشخص است آن وقت می گویند چه زندانی سرحالی، در مورد کودک هم حکما توقع داشتند که یک تکه پوست و استخوان بیرون بیاد تا به عمق جنایت اسرائیل پی ببرند. بله واقعا اسرائیل لطف کرده است که این کودک را شکنجه نکرده و به او آب و غذا رسانده!
بازهم به اسرائیل رفتارشون با زندانی ها طوری هست که بچه و مادر سالم آزاد می شن.
احسنت به این فرهنگ و بهداشت
شما که چشمهاتون سرحال بودن این کودک رو میبینه تصاویر بچه های تکه تکه شده غزه رو ندیدید یا هر چی رو که دوست دارید می بینید؟؟؟؟/انصافتون کجاست؟؟؟؟
اون آقا که می گه چه امکاناتی داره احتمالا نفهمیده این عکسها مال بعد از آزادیه و گرنه در اسارت عکاس خبر نمیکنن عکی یادگاری بگیرن. و اون آقایی که گفته تو زندانهای ما هم کودک به دنیا می یاد حتما فرق زندانی متخلف رو با اسیر بی غیرنظامی بهش یاد بدین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی